вівторок, 13 січня 2009 р.

7.Кохаю...


- Я кохаю тебе. – сказав Тім,і подивися їй в очі… Дивився,а сам подумки говорив все,що не вилізало з його рота в цей момент…Все найважливіше…
- Я тебе теж. – сказала вона.
- Але я не вірю тобі,що ти знайшов у такій як я. – посміхнулася. Якось дивно посміхнулася…
У кімнаті було темно,з колонок гучно кричав Дельфін. Але цю посмішку він не зміг пропустити,він її зловив,і впустив у свою душу!
- Чому ти мені не віриш,що я роблю не так? Чому,всі слова,які вилітають з моїх уст,лише погіршують ситуацію… Іноді взагалі хочеться зашити рота, бо ти все одно не повіриш тому,що вилітає з мене…
Вона й сама точно не знала,що хотіла почути у відповідь. Їй здавалося,що все це лише заради банального сексу… Що зізнається у коханні він кожній дівчині,що з ним коли не будь була,взагалі усім. Хоча,вона і хотіла того сексу…. Але ж не все у житті настільки просто,і люди можуть теж мінятися… Змінився і він… Перший раз,за все життя,він відчував ,як його серце ладне вислизнути з його грудей,і впасти у руки їй. Як Подих нервово трусився, коли їхні губи зливалися в поцілунку. Тіла,танцювали шалений танець Кохання… Все навколо говорило що це ВОНА. Та,котру він так довго шукав,в існування котрої вже зневірився,і тому став таким,як був,тому було пофіг йому на жіночі серця. Тому, доводилося міняти партнерів так часто… Все через зневіру… Але ж його кохана зараз про це не знала… І промовляла:
- Є набагато кращі чім я, все рівно,не вірю. Просто, я кохаю тебе,і мені страшно…. Страшно за те,що я віддам свою душу тобі ,всю і повністю… А ти просто кинеш мене,як робив з іншими… Але я все одно буду тебе любити, і пробачу… Хоча ти і не попросиш прощення… І буду страждати. Можливо вічно…
Тім так її розумів… Але хоча це було чистою правдою,він не міг сказати: «Я обіцяю,такого не буде». Бо це не по його принципам. У житті можливі всі повороти,а він не міг збрехати своєму ангелу. НЕ МІГ!!!!
- Я КОХАЮ ТЕБЕ! ЯКЩО ТИ НЕ ВІРИШ СЛОВАМ,ГЛЯНЬ У МОЇ ОЧІ.ВОНИ НЕ ВМІЮТЬ БРЕХАТИ!!! – майже криком сказав він.
Його частина подивилася йому у душу,але нічого не відповіла. Далі був шалений порив пристрасті… Вони довго Кохалися один з одним… Шалено кохалися. Але вона не відповіла… Просто…

Немає коментарів:

Дописати коментар