вівторок, 13 січня 2009 р.

2.Кльово!

2.Кльово!
Можна було б написати що ця історія почалась……. Або це було…….Ну і тд .Але для мене це просто не нормально!Ну точніше це нормально для інших людей але я не такій! А напишу я так. Що таке життя????Це проста гра на Хард рівні!Але кожну гру рівно як програму або правило можна зламати або обійти!Деякі люди кажуть що треба жити за правилами та рухатися у руслі життя. Нісенітниця!!!!!Доля це те чому ніколи не треба піддаватися та завжди треба іти у протилежну сторону!Тільки такім людям відкриваються всі прикраси життя!Треба жити так як ти хочеш і ніколи не піддаватися,прогинатися під інших!Саме це й було життєвим кредо двох людей про котрих я й розповім!!!!!Петра одна з них. Її ім’я максимально підходило до характеру . До цього божевільно-янгольско-пекельного характеру. Вона жила у квартирі,котра була для неї притулком,захистом,курортом а якщо чесно то вона була для неї всім!!!!!!Ну не більшим чім могла дати квартира але все ж вона була частиною Петри.
- Кльово!
-Сказала Ленка , бест френд Петри і водночас її коханка. До речі наша “проста” особистість не знала якої вона орієнтації,ну не те щоб не знала а просто іноді могла бути з хлопцем а іноді з дівчиною!
-Що???-Ну твоя кімната!Тут я відчуваю себе неначе у раю!Ні справді тут так класно!А особливо цей запах!Запах Трави та аромо-патичків!
-Ну, трошки є!Я особливо не займалася декором!Просто зробила так як вважала за потрібне!Вважай що це відображення моєї душі!Ну крім мого туалету!Хоча життя іноді буває гівняним! Але гівно теж колись було чимось прекрасним!!!!Ну наприклад омаром або дорогими суші!Так що туалет все таки теж частина душі!Ну а комп’ютер це напевно моя душа!Ні справді за ним я можу говорити по асі ,робити курсові,слухати файну музику,просто убивати чяс,граючи в комп’ютерні ігри,їсти за ним,та навіть мастурбувати!
-Прікол!А про останнє в подробицях!Як ти його в себе запихаєш????????А!!!???!???!!
-Але ти ж дурна!В переносному сенсі Ленка,в ПЕРЕНОСНОМУ!!!!
-Та це мене так ковбасить після вчорашнього!!!Ми з тобою вдули 5 літрів пива!!!!!Забула???!Петра що ти хочеш мій розум вчора пішов на прогулянку після другої пляшки і досі не повернувся!!!!!
-Ну вибач!!!Зі мною просто ол іс олрайд!Ну крім того що я не можу згадати одну людину!Ну я пам’ятаю що він зі мною говорив, але нічого більше згадати мені не по силі!!!!Але. Та пох!!!
- Ну не знаю ти була весь час зі мною ну до поки не пішла в туалет!Ну якщо ти не промахнулась дверима то навряд ти могла з кимось говорити!Ну або це був збоченець або екстремал або тебе затягнуло в другій вимір!!!Ну перший варіант більш можливий!!!!Хоча……
-ЕЕЕЕЕЕЕЕ!Ти про що?Мене не забирало це довбане НЛО!!!!Перестань!!!!Може це були галюни від завеликої дози пивка?
-Так ,напевно!
Ленка у той час подумала дзвонити в дурку чи ні!Бо по трохи ставало лячно!
-Ай, давай не будемо про це!!!!Краще вмикай ПінкФлойд !!!Щось захотілося послухати класичного року!!!Все таки це велика група!
-Петра обожнювала хард-рок !!!!!Ну в цілому вона божеволіла від всіх напрямків року!Що не можна було сказати про Ленку ! Ленка не любила брутальний рок ну і класику!Але як не дивно вони уживались разом!
- Хух!А то я вже почала нервувати за тебе!Пет , ти іноді навіть мене лякаєш! Хоча я не боюсь майже нічого!
Це було правдою!Ленка завжди тримала страх за горло!!!!!!На свій 13-тий День народження вона пригнула з парашутом у той час, коли всі однокласниці всирались від Кіркорова та Діми Біланця! Фу попса!!!!!!БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!!!!!!!А у 16 перший її секс був з якімсь незнайомцем у туалеті літака!Але це ніщо порівняно з тим, як вона жила на вершині Говерли з друзями 5 днів!Без нічого!Ну якщо не рахувати сірники,чотири ножі,намет,один спальник і пляшку горілки!
-Я теж про це подумала!Ай ну нах врубай на всю!Хай сусіди повісяться!А як витримають то Ромчик припре свої Маршали!Ну тоді їм точно піздец!!!ІНЕЇБЬОТ!!!!Вот!!!!!
Лінусік нарешті врубила музло!!!!Ну а далі……Просто…

Немає коментарів:

Дописати коментар